Arkadaşlar merhaba 7 aylık oğlum ek gıda sürecinde pek iştahlı değil. Süt alerjisi olduğu için yoğurt türevi bir şeyler de veremiyorum. Çok tarif denedim uğraşıyorum da. Kaşığı gördü mü ağzını kitliyor. Benim yemeklerimden yemek istiyor biraz veriyorum ama yine öyle ağzını kocaman açıp da koca tabak bitirmiyor. Ona yaptığım özel tariflerde de neredeyse yediği bir iki kaşık. Ne yapabilirim bilmiyorum çok bunaldım üzülüyorum.