Merve_4141 Hanımlar bayramda bebeğim 2 buçuk aylık olucak bayram gezmesi vs gitsem mi gitmesem mi karar veremedim siz olsanız ne yapardınız veya böyle bebeği küçük olan var mı
Alyehus Merve_4141 gitmezdim. Çok küçük ilaç kullanamayacak bir hasta olsa. Salgınlar kol geziyor özellikle rsv bir illet zaten. 3 gün gezersiniz sonra tek kalırsınız bir hasta olsa Allah korusun. Kurban da gezin boşverin derim ben. Kızım 3 gündür hasta 16 aylık sağlam ilaçlar kullandık ona rağmen fena sarstı yavrumu. 2.5 aylık olsa ne giderim ne misafir kabul ederim şahsen. 2 kızım var zamanında da böyle yaptım
BordoHuniliAnne Merve_4141 çocuklar küçükken annem ve kayınvalidem dışında kimseye gitmedim. Gerek yok küçücük bebeği kalabalık ortamlara sokmaya.
kitapsever_ Merve_4141 bayrama kadar bebeğim 2 aylık olucak ama ztn doğduğundan beri hasta diğeri de 16 aylık hasta hiç bir yere gitmicegm kimseyide kabul etmicegm bebekler hasta olunca çok zor herkes hasta salgın var
Merve_4141 BordoHuniliAnne ya aslında ben bi odanın içinde tutarım ve ben ve babası girer sadece diye düşündüm
forumamigeldik Merve_4141 buna rağmen karar vermekte neden tereddüte düştünüz ki o halde. Daha iki ay dolmadan salgından etkilenmiş.
BordoHuniliAnne Merve_4141 sen bilirsin ama o kadar insana sarılacan öpeceksin, sonra bebeğini kucağına alman gerekecek, ayrıca bebeğin başına illaki üşüşecekler, dokunan olacak şap diye birden öpen olacak, aksıran tıksıran öksüren olacak…
nurcanbb BordoHuniliAnne gerçekten öyle yaa ben daha kendi ailemden koruyamıyorum ne kadar cahil insanlar laftan da anlamıyolar geçen kv iftara gittik bi kendi agzına bi oglumun ağzına sokuyo kaşıgı öpme diyorum kadının yaptıgına bak
iremm58 Merve_4141 kızım 10 aylık olucak bayramda yeni rsv geçirdi ben bile gitmemeyi düşünüyorum sızın ki daha küçükmüş
BordoHuniliAnne nurcanbb en gıcık insan tiplerinden biri bebeğe kendi kaşığıyla yedirenler 🤦🏻♀️ ağızlarını çok temiz sanıyorlar.
Show_must_go_on Merve_4141 4 yaşında doğduğundan beri sadece anneme eşimin ailesine götürdüm diğer gezmelere sokmadım inşallah bu bayram da aynısını yapacağım
ozdenizzz Merve_4141 bebeğiniz küçük bile değil minicik resmen belki kış olmasa böyle söylemezdim ama çok aşırı kalabalık olan yere götürmeseniz daha iyi sanki örneğin sadece evde annane dede olur götürün ama içinde dayılar teyzeler falan da giriyorsa kış ayındayız ya benim bebekler 10 aylık olucak ben bile götürme taraftarı değilim bir kızım rsv atlattı çünkü o süreç çok zor biz 7 aylıkken yaşamamıza rağmen canımdan can gitti yan odamız da 3 aylık bebek vardı rsv den kadın perişan oldu.
gulsimacansu58 Ben götürmemiştim şimdi 1 yaşında şimdi bile gitmemeyi düşünüyorum bazen valla hastalık almış başını gidiyor özellikle rsv çok fazla bence gitmeyin Bi yere