kubra3402 çalışmıyorsanız evin ihtiyacını eşiniz karşılamalı zor günler içinse gramınız hiç bozdurmayın. Ben de dyson kullanıyorum ama altın bozduracak mucizevi bir durum da yok. Yani 15bin fazla değil her şey pahalı kaliteli bir şey için daha fazlası da verilir. Ayrıca maddiyattan değilde sırf inatlıktan almıyorsa asla altınını heba etme.