damloss Kızlar ben sezeryan olalı tam bir ay oldu bugün ama su değdirmeye hâlâ korkuyorum şu geçirmez bantla duş aldım bugüne kadar ama artık sanırım normal alabilirim sabun duş jeli falan değince bir problem olur mu bilgi verir misiniz
betl0619 damloss hastaneden çıktım eve geldim duş aldım hiç bişey olmaz duştan sonrada kurutma makinesi ile kurut
[silindi] damloss 2.gün ilk dışımda bant kullandım sadece sonra normal duş aldım. Bir sıkıntı olmaz bantı bırakın artık
cnss23 Neden bu zamana kadar bant kullandınız ki doktorunuz mu söyledi hastaneden çıktıktan sonra 2 gün bantlı durdu sadece sonra doktorum normal devam edebilirsin banta felan gerek yok dedi su sabun vs deyince de bişey olmuyor zaten
gizemtemel damloss hayir bir sorun olmaz sadece kesik yerinize nazik davranin o kadar liflenirken kesiginize degdirmeyin ve dustan sonra kesik yerinizi kurulayin bir sorun olmaz artik banta gerek yok ben ilk dusumda kullandim sonra hic kullanmadim 4-6 hafta arasi iyilesme suremiz zaten bence sizinde iyidir 🌸
seyma0661 damloss ben 3.gün su geçirmez bantla duş aldım ama onu da yanlış takmışım su geçirdi 😂 2.alışımda artk daha bant takmadım şanslıyım ki herhangi bir sorun yaşamadım suyu oraya direkt tutmadım hafiften dokundum çıkınca da aynı şekilde kuruladım