Bebeğim 4 ay 5 günlük 3. Ayından bu yana uyku denen bir şey yok gece 6-7 kez en az uyanıyoruz zaten şimdi bide buna ek kendini yırtarcasına ağlıyor yani resmen boğazı patlayacak gibi 4.aya girdiği gün başladı resmen atak falan olabilir tamam ama zaten 1 aydır uykuları kötü bu saçma ağlama nerden çıktı susmuyor asla