Bebeğim 4ay 20günlük 2gün önce aşı oldu ateşi çıktı burnu tıkandı ve hırıltılı nefed alıyor 2.aydan beri normalde saat 20.00 gece uykusu saati hiç çığlık atarak uyumadı da uyanmadı da ama 2gündür gündüzde dahil sürekli çığlık atıyor burnunu sabah ve akşam temizliyorum her gün ama çocuğuma ne olduğunu anlayamıyorum gaz sorunu yok mamasını normal yiyor yaşayan var mı???