bnnrcck34 Bebeğim 3 buçuk aylık akşam iykusuna en geç 9 da geçiyor gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz gündüzleri kaç saatte bir yada geceleri ?
zey_zey08 bnnrcck34 yeni doğan dönemi olmadığı için kendi acıkıp uyandığı zaman besleme yapın benim bebeğim de 2.5 aylık kendisi uyanıyor zaten acıktığı zaman o şekilde besliyorum