mmeleky Kızlar 6 günlük bebrğim var hastaneye felan çıkardık sanırım üşüttü zaten hiç sütüm yok mama veriyorm ama onuda çıkarıyo ne yapmam gerekiyo yardım edin lütfen
Deniz_bora mmeleky 2 saatte bir mi emziriyorsunuz belki sürekli emziriyorsanız fazlasını cıkartıyordur diyeceğim ama 😣
Nyr195 mmeleky emzirdikten sonra düz mu yatıyor canım yoksa başı hafif yukardamı? Başı hafif yukarda olsun öyle yatır çok sarsma kucağında besledikten sonra . Birde gazi olabilir oyuzden de kusarlar
OgretmenimKukla mmeleky Geçmiş olsun. Sağlıkla büyütün bebeğinizi. Göğsüne, sırtına ılık zeytinyağı sürüp, ısıtılmış bez koyabilirsiniz. Daha gelir sütünüz. Emzirmeye çalışın. Emzirdikçe gelir inşallah.
Emirasaf_e mmeleky bebek reflusu olmuş olabilir hemen doktora götürün surekli yedigini kusarsa sivi kaybı olabilir yada mamasini begenmemis olabilir
Mom9 mmeleky fışkırır tarzda mı kusuyo? Değilse mamayı değiştirin o kusturuyodur. Bol bol emzirin sütüm yok demeyin daha yeni annesiniz. Bebeğinize yetecek kadar gelir