mbabygirlm ben de sadece gece memesini kestim. Camdan aşağıyı gösterip arabalar, kadirler uyuyor meme de uyuyor biz uyanınca uyanacak vs dedim. Bir de kucağımda salladım sersemleyince beşiğe koydum. İlk gece çok zor oluyor sonra ufaktan alışıyor ama hala uyanıyor tabi. Meme varken 7 kere uyanıyordu şimdi 3, 4 ama uykuya geçmesi zor oluyor destek olmadığı için