kubraa0606 Allah izin verirse ilk bayramımız olacak. Şık bi takım almak istiyorum. H&M’ de beğendiğim bir takım vardı ama tükenmiş, yasadığım yerdeki mağazalarda da görünmüyor. Aşağıya eklesem benzerinin olduğu bir yer biliyosanız yazar mısınız
Semaelisa27 kubraa0606 illa marka olmasını istemiyorsanız atayım size aldıklarımi kaliteleri güzel geldi bizimde ilk bayramimiz
Ballilokmam11 kubraa0606 bende baktım mağazada Ama bebeğim daha küçük güzel durmaz diye almadım bunu 😅muslin bir takım aldım
Usnac1995 Semaelisa27 Bunlara 800-900 verene kadar H&m 1200 vermek daha mantıklı değil mi. Ya da daha markalılara. İnanılmaz kalite ve duruş farkı var çünkü belli
kubraa0606 Ballilokmam11 evet hemde çok 😅ama ben sizin yerinizde olsam next’e bakardım. Orda daha uygundur çok güzel takımlar var