Selam kızlar benim 4 yaşında bi kızım bar oda hemen hemen 3 sene olmadı şimdi 2 senedir çocuk istiyoruz ama olmuyor doktora gittim pcos olduğunu söyledi ve bir sürü ilaçlar verdiler ama yok olmadı letu klomen çatlatma iğnesi hepsini kullandım bugün doktora gittim yumurtam 12 mm büyümüş henüz küçük dedi iğne verdi büyümesini takip edeceğiz bakalım bu sefer olur mu bilmiyorum ama sanki benim umudum kalmıyo gibi bilmiyorum moralim çok bozuluyo bir sürü ilaçlar kullandım çok şükür allahıma bana bi evlat verdi. Bi tane daha istiyorum ama bilmiyorum Rabbim bizede verir inşallah 😢