Valla benimkide 10 aylık deldirmek istemiyorum henüz,acelesi yok ömrü hayatı boyunca zaten küpedir takıdır takacak,sağlıklı bulmuyorum bebekkken deldirilmesini sizde acele etmeyin boşverin 2 yaşına gelince delerseniz nolcak yani insanlar çok sabırsız 6 aylıkken deldirenler var ne gerek var allah aşkına