Huma_kus34 ilk çocuğumu 30, ikinciyi 35 yaşımda doğurdum. 30 yaş normal, 35 yaş olarak hamilelik mükemmel geçti, doğum planlı sezaryendi, o da iyi geçti. Doğumdan sonraki toparlanma sürecim ilkine göre ağır geçti. Bir de enerji eskisi gibi değil, akşam 22.00 uyuyan bir insandım, bebekle bu imkansız zaten biliyoruz. Bir tek enerji konusunda sıkıntı çekiyorum, onun dışında bir sorun yok. Bilinçli annelik oluyor aslında, karakter tam oturmuş kimsenin lafını takmayacak yaştasın yani.