_Hera Güzel anneler, kısmı çalışmaya geçen oldumu aranızda? Prosedürler nasıl, ben sağlık bakanlığına bağlı olarak çalışıyorum, 657 ye tabiyim. Çalışma şekilleri, saatleri nasıl ? Beni aydınlatır mısınız? 🌸
oylederler _Hera merhaba. Sağlık çalışanları kısmi çalışmadan faydalanamaz diye okumuştum. Ben özel sektörde yaptım kısmi çalışma. O dönem araştırırken denk gelmiştim. Nedenini bilmiyorum. Sende araştır istersen belki yanlış hatırlıyor olabilirim.
Zeynepp054 _Hera Merhaba ben memur değilim malesef ama bir arkadaşım hemşire ve kısmi çalışıyor. 3 yaşında oğlu var dogum izni tamamen bitince başladı sabah 8 öglen 12buçuk arası çalışıyor
softpure Bizim gelin hemşire bizzat sordum süt izni gibi varmış ister sabahtan öğlene kadar isterse öğleden 17.00 ye kadar oluyor demişti sadece bu kadar biliyorum
kubraa0606 _Hera ayy bende bilgisayar mühendisliği mezunuyum kaç puanla atandınız. Devlette çalışmak nasıl ☺️
durbakalim _Hera yarım gün yarım maaş hastane yönetimi ya saatleri kendi belirler ya da sizin talebinizi onaylar.Yönetimle alakalı biraz,yarım gün çalışmada süt izni yok ama.
_Hera kubraa0606 aa ne kadar güzel, atanması oldukça zor bölümümüz malesef 88 ile atandım. Devlette olmak, özel bir firmada çalışıp yazılımcı olmaktan kat kat çok iyi. Zaten bilgi işlem personelleri var her işi onlar yapıyor. Ben gerektiği yerde müdahale ediyorum. Stres yok, baskı yok. Devlet işi sonuçta. Ama maaş konusunda öyle diyemeyeceğim. Özel bir firmada da yazılımcılik yaptım devlete nazaran maaşlar uçuk. Şuan sabit maas alıyorum. 😂 Bir de okadar mühendislik öğrencisi varken devlette ne yazık ki bu işi yapan hep erkek personeller var
firstmommyy _Hera ben de yapmayı düşünüyorum ama günleri birleştirip çalışacağım 1 hafta 2 gün diğer hafta 3 gün gibi