incimk ben yemek termosuna sebze köftesi yapıp koyuyorum dökülme saçılma olmuyor hem. Bir de sevdiği atıştırmalıklardan bolca koyuyorum. Meyve olarak muz alabilirsiniz en temizi, taşıması kolay. Kızımın bölmeli atıştırmalık kutusu var ona koyuyorum hepsini. Muz, yaban mersini, elma vs. Dm, rossmann’da çocuk atıştırmalıkları dolu zaten. Quetschies seviyorsa onlardan koyabilirsiniz. Benim kızım pek sevmedi birkaç tane denedim ama