urazseyda
Süt ürünlerini 12. ayda falan tam anlamıyla yemeye başladı sade süt 18 aylık hala vermedim paketli gıda tüketmedik 17. ayda emmeyi bırakınca kolaylaştı işim şuan tereyağı yoğurt peynir labne süt ile yapılan muhallebi falan tüketebiliyo sıkıntısız çok şükür diyet yaptığın süreçte takviye kullanman lazım senin sağlığın açısından önemli kalsiyum magnezyum d vitamini içeren takviye kullandım tabi onunda içeriğine dikkat etmen lazım Solgar kullanmıştım ben temiz içerikli gönül rahatlığıyla içebilirsin onu