Eminegizem bana memur ayın 15 inde başlaman lazim dedi maaş için.ve baslayacaginiayin 1 inde engel 5inde haber verki ona göre maaş cizelgelerini ayarlayacak. Bende oyuzden haziran 1 de bilgi verip haziran 15 te başlayacağım ins…aslinda niyetim mayis 15 te başlamak ama yerimize biri girevlendiriliyor biliyorsunuz biz başlayınca kalan son 1 ay da onun görevi son buluyor ve bizi baslatiyorlar cocuklar içinde ücretli başlayan ogretmen içinde çok kötü Bi durum bu.normal memur olsak sorun degil ama ogretmen olup sınıf olunca sıkıntılı bana göre……belki boş Bi kadro varsa olabilir tabiki