Gamze11 nnoktaa aile birlik ve beraberliği şart mecbur yoksa arada gerginlik yaratıp kavgalar ediliyor 😂😂😂 oldum yaaa çok şükür dualarım kabul oldu 🙏🫠
nnoktaa Gamze11 ay bi ben olamadım yaaa. Neyse ramazanı borçsuz kapatırım belki. Bu da benim tesellim olsun.
aram14 nnoktaa yaaa benm de beş gün gecikti daha önce hep zamanında olurdum bu defa gecikti bir yandan korku da var gebelik testi bile yaptım 😂🤦
boyrazgulnur4 Ya kızlar Bende regl olmadım daha 5 ay önce doğum yaptım geçen ay 41 gün geçikti bu ay daha olmadım 52 gün oldu çoçuk emziriyom oruç tutuyom korunuyoruz da ama korkuyom aklımdaki olur diye
Elifak21 boyrazgulnur4 Merhaba regl oldunuzmu bende dizin gibi 4.5 ay önce doğum yaptım 15 gün geçikti
aram14 nnoktaa gebelik testi yaptınız mı sizde ve çoğu kadında regl gecikmesi olmuş anladığım kadarıyla acaba oruç tuttuğumuz için mi
nnoktaa aram14 yapmadım. Emzirmeyi bıraktığımdan beri düzensiz. Oruçta etkiliyordur diye düşünüyorum 😅
aram14 nnoktaa benm hep düzenliydi bu defa böyle olması beni çok ürkütüyor test yaptım negatif çıktı ama gebelik yeniyse cikamayabiliyor sanırım kan testi yapmam gerekecek 🤦
mucizemgelsin61 nnoktaa 🤣🤣 ben biraz daha olmasaydım kafayı tırlatıcaktım oruç bencede etkiledi yaa 🤣 yorgunluk uykusuzluk
arzusssss 7 ay önce doğum yaptım doğum sonrası 4.ayda ilk kez regl oldum 5.ayda ve 6.ayda da geldi ama şimdi gelmedi benim de 4 gün gecikti çok tırsıyorum
nnoktaa arzusssss kendine güveniyorsan tırsma. Bak ben güveniyorum tırsmıyorun ama geleydi iyiydi diyorum.. 😂