nisanbhr macbook air m3 kullanıyorum, ipad air m3 de kullanıyorum ikisinden de çok memnunum. Eğitim için 🤤 cidden. Çünkü hafif taşınması kolay, müthiş kompakt yani. Mac’e alıştıktan sonra da windows işletim sistemleri haz vermiyor cidden. Halihazırda macbook air m3 (dubaiden aldığımı satıyorum) eşim bana hediye almıştı ama ben başka rengini beğenip aldığım için o elimizde kaldı, evde kullanılmıyor duruyor. Düşünürseniz fiyat olarak da çok uyguna satışa koydum.