Merhaba kızlar bugün oğlumu psikiyatriye götürdüm belli hassasiyetleri vardı elini bilekten çevirme bir şeye odaklanınca ismine bakmama farklı nesneleri elleyememe her kaşık yemekten sonra direk eliyle ağzını silme gibi gibi Dr daha çok küçük otizm var diyemem ama yokta diyemem yaptığı hareketler istemediğimiz hareketler otizm çok geniş bir yelpaze bazı takıntılar ileride daha da belirginleşiyor takip etmemiz gerekiyor ergoterapi ve duyusal hassasiyet konusunda kurs bakmanız öneriyorum şu an için bol bol video çekin o videolarla daha farklı konuşabiliriz en azından dedi söylediklerimi daha önce yaşayan ve sonrasında böyle bir tanı alan oldu mu başından ayrılamıyorum uyuyor şu an ama içim çok garip normalde kendimi biliyorum ağlamaktan perişan halde okurdum ama ağlayamıyorum neyse konu ben değilim nu durumu yaşayan annelerimiz olduysa nasıl ilerlediniz bilgi verebilir misiniz lütfen