Hanımlar iyi akşamlar
Oğlum tam 2 yaşında son 10 gündür diyebilirim bana aşırı derecede bağlandı asla bensiz uyumuyo ,bensiz biyere gitmek istemiyor
Normalde babası uyutur ,markette ,veya parka giderlerdi. Şu sıra asla asla uymuyo babası hadi oğlum uyuyalım dediğinde koşarak bana geliyo elimi tutuyo gel diye, babasını itekliyo
Neyin nesi bu sendrom falan mı ayrılık kaygısı mı yaşıyor anlamadım baya zorluyo beni babası yardımcı oluyordu uyuduğun da bende işlerimi , yemek vb yapıyordum ama bu sıralar çok tuhaf şekilde paçama yapışıyor hep dibinde olayım istiyor
Varmı çocuğu bu şekilde olan anneler
Tek bizmiyiz böyle acaba🥹