Yeni başlamıştık ek gıdaya günde 1 yemek kaşığı anca yiyor suyunuda veriyorum zeytinyağı da döküyorum bir kaç kez içirdim de yine yok kayısı,gün kurusu hepsini yedirdim yok.1 günde toplamı avucumun içi kadar yapıyor parça parça katı şekilde huysuzulupu uok bide pişiğimiz oldu . Artık ne yapmalıyım lütfen en etkili şeyi söyleyinnnnnn