seyma0661 Kızlar bebeğim 12 aylık olmak üzere. Ek gıda yanında bebelac kullanıyorduk onda da ara ara fazla kaka yapıyordu ama şimdi her gün 4-5 bazen 3 filan yapıyor. Bu normal mi ya anlamadım fazla ek gıda almıyor
sonmukemmelannebukucu Bebelac gold ise o baya bir yaptırıyor kaka birde neden fazla ek gıda almıyor merak ettim alması gerekiyor aslında