Gulcannnn Dün gece hiç uyumadık desek yeridir çok huysuzdu sürekli ağlıyor ve eli agzindaydi dis tahmini yapicam ama henüz çok erken diye düşünüyorum yinede fotoğraf çektim bi bakin sizce durum ne?
Eylulozlem1 Gulcannnn yok cnm daha diş degil gbı bnm kızımın 4. Aydan beri eli agzında 6.5 olduk hala cıkmadı kabarık ucu gorunuyr gbı ama yok hala
Sevdasoylu Huysuzluk diştendir de ama daha en az 2 ay sürer çıkması. Oğlumdada bazen 2 ay huysuzluk çektiğim oldu ama bazende hiç anlamadan çıktı.
Gulcannnn Konuyla alakasız ama kendimle ilgili de sorayim hamilelikteyken tartar oluşmuş dislerimde artık dış tarafına geçmeye başlamis kazitmak ta istemiyorum ne yapilabilinirki
Sevdasoylu Gulcannnn hiç birşey yapamazsın evde diş doktoru temizlemesi lazım. Bendede oldu tam gitcektim bu hafta karantinaya alındım😅😅