Benim kızım diğer aşılarında da çok şükür maşallah diyim sonrasını ağır atlatmadı çok hafif ateşi belki çıktı belki çıkmadı huzursuzdu biraz sadece bu aşısı biraz daha ağır diyorlar ama bilmiyorum he rbebekte farklıdır tabii de sizin bebekleriniz nasıldı ya da bu aşı sonrası bişey yapmamız gerekiyor mu