Metehan68 Arkadaşlar iyi günler bir konuda sizlerin bilgisine başvurmak istiyorum ben sağlık ocağının verdiği kan ilacını ve D vitaminini kullanıyorum acaba başka bir markayı kullanan var mı bu ikisinde daha iyi olanını bir önerisi olan var mı
OzlemAlisa Metehan68 d vitamini olarak 6 ay bibac d3 kullandik, probiyotik destekliydi cok memnunduk. Ek gıdaya geçince probiyotik yoğurt yiyor diye ocean400 e gectik onda da sıkıntı yok gayet memnunuz. Kan damlasi olarak da bestiron oneririm. Icinde demir oranı +4
Prensinannesii06 Metehan68 biz kullandık karaciğer enzimlerinde yükselme yaptı doktor da kızdı içinde paraben var kullanmayın diye söylüyoruz herkese bende wellcare d vitamini aldım ocean demir ilacı
Merve33 Metehan68 devit yerine - trio acd3e kullandım kan damlasına henüz gecmedim sağlık ocağı dördüncü ayda verdi onu kullanmak istemedim çok ishal yaptı ve huysuzluk yaptı ayrıca paraben varmış.
balamir_ OzlemAlisa bestironu kaç damla veriyorsunuz? Ben de kullanmayi düşünüyorum bebeğim 7 aylık 9bucuk kilo. Kilosuna göre falan mi acaba?
TalentedMom Prensinannesii06 bana da sağlık ocağındaki ebe devit3 verdi değiştireyim o zaman hangisini önerirsiniz
zeyno__081119 Sağlık ocaoklarınn verdiği d vitamini içeriğinde ayçiçekyağı kullanılıyor o yüzden ben kullanmadım. İçeriği en sağlıklı olan Ocean 400 ıu zeytinyağı bulunuyor bence bu marka en sağlıklısı
Alisa58 Metehan68 ben hep özel aldım sidefer kan ilacı ve ocean d vitamini çok memnundummm nerden anladın memnun olucagınıııı diceksinnn kan testi yaptırmıştım bunları kullanmadan hep düşük çıktı paketler biter bitmez tekrar yaptırdım tahlil normallere geldi değerler canım
cero21 Alisa58 canım benim doktorum sideferi 18 aya kullanmam gerektiğini söyledi bilmiyorum sizin doktorunuz ne diyor merak ettim ona göre iyice araştıracağım
Prensesannesiii26 Metehan68 ikisinide ocean kullanıyorum çokta memnunum sağlık ocağının verdiğinin içerisinde paraben olduğu için hiç kullanmadım
balamir_ Helloyagmur Su an ferrum kullanıyoruz bebeğim 9bucuk kilo ama dr bigün 4 bigün 5 damla şeklinde ver dedi. 🙄