gokcekus_ Kızlar bebeğim 2,5 aylık sürekli konuşuyorum göz teması kuruyor gülüyor ama ses çıkarmıyor. Agulama falan yok sadece ağlayacağı zaman ses çıkarıyor normal mi
sumeyyeravza gokcekus_ ağlarken sesi çıkıyor mu? Normal bence. Göz temasını kurup aaa inceltip kalınlaştırıp çıkarın bence. Büyük mimikler kullanın yani biz ilk sesimizi öyle çıkarmıştık. Taklit yöntemiyle yani. Üç ay kontrolünde doktorunuz da söyler zaten 🙏🏼
dogakusumx gokcekus_ tam hatırlamıyorum ama sanki bizim ki 3. Ay civarında agulama başlamıştı. Siz sürekli konuşun. Şimdi baktım videolarında 2. Ayında aa ıı falan bişeyler diyor. İşitme testinden geçtiyse bi sorun yoktur bence.
Nikita gokcekus_ model olmanız gerekebilir. Konuşmayı çocuklar duymaktan çok ağzımızın hareketlerini taklit ederek öğreniyorlar.
gokcekus_ annehalleri yatmak istemediğinde falan çığlık atar gibi ses çıkarıyor ani sese irkiliyor ama aa ıı gibi agulama yok sadece ağladığında ve istemediği bir şey olduğunda sesini çıkartıyor
gokcekus_ sumeyyeravza evet çıkıyor yatmak istemiyor bazen sıkılıyor o zamanda ağlar gibi ses çıkarıyor
gokcekus_ dogakusumx geçti ani seslere irkiliyor istemediği bir şey olduğunda ıhh gibi sesler çıkarıp arkasından ağlıyor
gokcekus_ Nikita sürekli konuşuyorum yakın mesafede o u a gibi sesleri çıkarıyorum ağzını açıyor konuşacak gibi yapıyor tükürükleri akıyor ama ses çıkarmıyor
floristmom gokcekus_ bu durum konuşmaya çalışmanın ilk sinyalleri olarak biliniyor, aguu diyip biraz konuşup onun konuşmasını bekleyin bi 6-7 saniye falan, konuşmaya çalışmazsa yine devam edin. Ben ilk bu şekilde ona zaman vererek bekleyerek konuşturmuştum
meryem_ag gokcekus_ yazılmış zaten çocuklar kendi kendilerine agulamaz cevap vererek öğrenir siz söyliceksiniz konuşacaksınız o taklit edecek her etmeye çalıştığında onu onaylayıp ödüllendirin gülümseyin öpün alkışlayın vs 2.5 ay erken zaten 3. Ayda çıkarır sesleri merak etmeyin
gokcekus_ meryem_ag bunların hepsini yapıyorum zaten o yüzden panik oldum biraz yaptığım halde ses çıkarmıyor 🥲 konuşulacak gibi ağız hareketleri var sürekli ama sesini keşfedemedi sanırım daha ya da tembel🥴🥲 yatmak istemediğinde hıh diye ses çıkarıyor arka arkaya sonra ağlamaya başlıyor
meryem_ag gokcekus_ daha çok küçük 2.5 3 ayda yeni yeni başlıyor agulama zaten dışarı net yansıtamayabilir 3 4 ayda dışarı tam yansıtır sesleri telaşlanmayın her bebeğin gelişimi farklı kimi izlemeyi sonra tepki vermeyi seçiyor