Daha önceden vertigo dediler ama sanki vertigo değil de Vestibüler migren gibi duruyor çok sık atak geçirmeye başladım artık hayatım mahvoldu bir senedir. Önce bulantıyla başlıyor sonra beynim alnım yüzüm uyuşuyor ellerim ayaklarım titreme oluyor Pazartesi atak geçirdim 2 saat sürdü neredeyse atak beynim çok sersem benim gibi olan var mı ? Nörolojiye randevu buldum pazartesiye gidene kadar buraya sorayım dedim. Kbb doktoru migren olabilir dedi ama hangi türü benim annemde de migren var ama sadece çok başı ağrırsa midesı bulanıyor onun dışımda benim gibi atak geçirmiyor nedir bu ya çare bulan var mı Allah rızası için tek başıma dışarıya asla çıkamıyorum korkuyorum artık