begosim Kızlar bebeğim 35 günlük ve gaz damlası kullanıyoduk gazlı bir bebek sonra probiyotik okarak bunada geçtik ama bebeğim bu damladan sonra çok fazla huzursuzlanıyo ıkınıyo uyumuyo. Bu durumu yaşayan var mı nolur yardım edin