Kızlar selam hepinize 🌸
Bebeğimi Avrasya Hastanesinde doğurdum 24 Temmuzda ve oranın çocuk doktoru ile devam ettik ama bir süre sonra tam verim alamadım ulaşmak çok zor acil bir şey olsa gece acilde nöbetçi çocuk doktoru yok falan ben de yeni doktor arayışına girdim. Bezmialemde Doç. Dr. Ufuk (soyadını unuttum) ona gittik o da tam olmadı gibi. Var mı İstanbul’da doktor öneriniz ?