İnstagramda falan görüyorum bebekleri anakucagında falan duruyorlar bakıyorum şaşırıyorum.
Benim kızım 8 aylık asla ve asla anakucagında durmuyor koyduğum an çığlık kıyamet, her şeyi ama her şeyi ağzına alıyor magnet aldım buzdolabına oyalanmak için illa onu yiyecek.
Park yatağı var oyuncak doldurup koyuyorum beni al diye bağırıyor. Kucakta bile durmuyor inmek istiyor.
Kafayı yemek üzereyim
Benim kızım hareketli mi? Gerçekten ben mi beceremiyorum kızımla bas etmeyi yoksa o mu çok hareketli bilemedim