Bebeğim 2 buçuk aylık oldu, başından bu yana hep anne sütü alıyor.. son zamanlarda elini ağzına götürmeye başladı, ilk başta doymadığını zannedip emzirdim fakat her defasında kustu.. çişli bez ve kakalı bezimiz var.. her altını açtığımızda mutlaka çişli bezi oluyor, kakasını da en çok 1 gün yapmadığı oldu.. Laktoz intoleransımız var, 1 aylığı geçtiğimizde doğum kilosuna ulaştık, 2. Ay kontrolümüz de ise 5070 kilo olmuşum, boyumuz çok uzamış.. dün sağlık ocağındaki hemşireye götürdüm ve 15 gün önce kilosu 5130 idi, dün 5430 çıktı.. iyi dedi ama bana az gibi geldi… birde çok huysuz bir bebek, gündüzleri hiç uyumuyor, geceleri duş aldırıp yatırırsam uzun uyuyabiliyor.. ne yapacağımı şaşırdım, acaba doymadığı için mi bu kadar huysuz diye düşünüyorum…