beybitolat Kızlar merhaba. 13.5 aylık oğlumun soğuktan sebep diye düşünerekten elleri,bacakları kuruyor. Hatta yanaklarıda kuruyup kızarıyor 🥲 Kullandığınız nemlendirici vs var mı? Memnun kaldığınız veya kalmadığınız birşeyler 🙏
kaygiliannee beybitolat benim bebeğim 2.5 aylık vücuduna ecowell yüzüne mustela stelatopia kullanıyorum
Marianne beybitolat mustelanın soğuk havada kullanılan cold cream ve balmumu ürünü var. Onu tavsiye ederim.
beybitolat [silindi] aşkım hem yüz hem vücut mu kullanıyorsun? Herkes mustela demişte onu alacağım sanırım
rachelgreen_ Bioderma atoderm güzel bir dönem kendim de kullanıyordum Bepanthol sensidaily kullanıyoruz şimdi gerçekten çok güzel nemlendiriyor ama anladığım senin bebişte kuruluk çok fazla bioderma daha yoğun bir nemlendirici o daha iyi gelebilir geçmiş olsun yakışıklıma😘😘
Nsrn1 beybitolat benim küçük oğlumda atopik dermatit vardı önceden. Onun için bioderma atoderm almıştım hâlâ onu kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor. Bir de mustela hydra bebe var elimde o an hangisi elimin altındaysa onu sürüyorum.
allwrite Kuruluk (özellikle kışın artan) ve kuruluğa bağlı kaşıntı var bebeğimde. Birçok ürün denedik, sadece Mustela Stelatopia Emollient Krem ve Bepanthol Sensiderm işe yaradı.