lilasmomy oğlumu 27 aylıkken kreşe yazdırdım. Şuan sınıfı 6 kişi falan başlarken 4tü. 2 öğretmen var sınıfta. 32 aylık olmak üzere. Verdiğim en iyi karar diyebilirim :D hiç düşünmeden kreş. Sabah 7.30-18 arası gidiyor. Haftanın 5 günü. İlk haftalar 1,2,3 saat gibi kademeli arttı saati. 1 ay boyunca 8.30-16 arası gitti. Hatta bir kere kardeşim ilk ay 17.30 ta falan aldı kesinlikle tolere edemedi oğlum. Ama 1. Ay dolunca önce 17.00da almaya başladık sonra 18.00 da . Bazen 18.30 a kaldığı bile oldu. Alışma süreci ilk ay sıkıntı olabilir ama 3 günmüş zaten eşinizle dönüşümlü izin ala ala ilerleyin olmadı. Bence 3 gün değil 5 gün yollayın. Emin olun onun açısından çok fark göreceksiniz 🥹