Saçlarımı boyamak istemiyorum yeterince yıprandılar ve kısacık kesmek zorunda kaldım ,şükür şuan omuzlarıma gelmeye başladı. Uzun ve sarı saçı kendime çok yakıştırıyorum ve peruk aldım böyle de çok hoşuma gidiyor. Fakat gören yapay olduğunu anladığını söylüyor. Yani anlamasında da sıkıntı yok ama bu kötü birşey mi ya cidden çok kötü hissetmeye başladım dışarda takınca. Önden anlaşılıyormış acaba ne düşünüyorlar hakkımda ki .. takmamalı mıyım acaba bana özgüven verebilecek olan var mı 🥲