Merhaba hanımlar 🌸 bebeğim 6ay 13 günlük 5.aydan itibaren tadımlara başladık önce sebzeleri tattırdım genelde 1 çay kaşığı-1 tatlı kaşığı kadar tattı fazlasını yemeyince zorlamadım nasıl olsa tadım diye sebzelerden sonra da meyveleri verdim meyveleri biraz daha sevdi en çok severek yediği bir muz birde yoğurt
Artık adam akıllı şeyler yedirmeye çalışıyorum ama yok ne yaparsam yapayım diliyle ittiriyor tarhana yaptım yok bebekler için olan unlarla tarifler yaptım yok toplasanız 1 tatlı kaşığı anca yiyordur aç olsada yemiyor bakıyorum yemeyince emziriyim diyorum lıkır lıkır süt emiyor tam bir sütçü hanımefendi ama ne yapabilirim ek gıdaya alıştırmak için ne kadar daha böyle devam edecek bana bir tavsiye verebilirseniz çok sevinirim 🫠