Babycyprus oğlum kakayi 2. Ayda öğrendi tuvalete yapmayı kızım 3 ay oldu şansa yani tahmin ederde oturtursam anca kronik kabızlığı var ondan kaynaklı oldugunu düşünüyoruz kabız olduğu için oynarken geliyor otururken yapamıyordur dedi doktor zamana bırak bu da bir şeydir dedi ama tahmin eder oturtursam yapıyor tuvalete, cisi de oğlum baya uzun süre soylemedi yani 20. Gün falandı ilk söylediğinde herhalde o da 1 söylüyorsa 3 ben goturuyordum sonra yavaş yavaş söylemeye başladı 3 ay oldu rahatım baya