2 aylık bir bebeğim var ve doymak bilmiyor .Bazen 2 saatte bazen 3 saatte bazende saat başı emmek istiyor .Doğal olarak bende süt sağıp biriktiremiyorum ancak yetiyor gün içinde .sağdığımda 90-120 arası çıkıhor iki göğsümden .Sizler nasıl yapıyorsunuz biriktirip koyabiliyorsunuz ?