NehirK10 Merhaba kızlar 🌸 Bebeğime Alp ismini koymayı düşünüyorum ama yanına bir isim daha istiyorum. Öneriniz var mı? 🩵💙
bitboylum forumgurmesi sizle aynı ismi düşünmüşüz size cevap verecekken kendi kendime yazmışım kusura bakmayın
kaygiliannee NehirK10 ben Yavuz Alp koymak istiyordum çok güzel bence. Biz sonra eşimin de isteğiyle Yavuz Selim’e çevirdik