Kızlar zaten doğdu doğalı pek herşeyden memnun bir bebeğim yoktu ama bu ay resmen içimden geçti. Diş falan dedim ama geçen ay azı dişlerini çıkardı ve bu kadar değildi ya. Temizliği falan bırakın asla ama asla yemek yapamıyorum ve tuvalete dahi gidemiyorum paçama yapışıyor duyan dövüyorum sancak avazı çıktığı kadar ağlıyor.Ekran hiç vermedim ama görüntülü konuşma yapıyoruz telefonu bi yere koyup öyle konuşturuyodum telefonu eline almak istiyor hayır diyince kendini yerlere fırlatıyor bi görseniz akşama kadar sanki 24 saat telefon elinde gibi yemek ve uykudan bahsetmicem çünkü buraya satırlarım yetmez sizde durumlar nasıl düzelen oldumu ne kadar sürer sizce 😂