Kızlar bunu yaşayan var mı ya ben grip olduğum gün dışında baş agrısı yaşamam ama şuan garip bir sekilde 3 gündür şiddetli baş agrısı yaşıyorum hasta da değilim hatta kulağıma vuruyor böyle alnım başımın tamamını baya agrıyor yaşayan var mı bu neden olur ki