Kızlar öksürük ve balgamı vardı . Dün burnu akmaya başladı . Ama çok akıyor balgam da kustu baya . Hiç hali yok gözleri baygın yanakları kıpkırmızı. Yemiyor içmiyor emmiyor da çok üzülüyorum. Akşam doktora gittik ciğerleri temiz calpol ve reflor verdi. Geceleri ateşi de oluyor . Ne zaman geçer başka evde ne yapabilirim