brgl42 Kızlar 6 aylık bebeğim vardı emziriyordum bu ay Regl olamadım sürekli yazmıştım buraya trendyoldan çok memnuniyeti olan testi aldım geldi yapalı 10 dakika oldu hemen tek cizgisi çıktı şuan birşey yok negatif inşallah
yrnyrn061 brgl42 ilkinde hafif var ama ikincisinde yok, sen yinede kanda ver. Emzirmeden kaynaklı gecikme oluyor benimde oldu.
nurylmaz brgl42 canım korkutmak istemem ama ben çizgi görüyor gibiyim çekim açısıyla mı alakalı acaba
sbl1701 Yok yok ben beşinci günde test yapmıştım da silik iz yine çıkmıştı. Regl geçeli biraz olmuşsa hayli hayli çıkardı.
sbl1701 brgl42 yok kesin o zaman değilsindir. Doğum sonrası hormonlar çok değişiyor ondandır bende iki sene geçti halen de düzenim saçma sapandır sjsj
cicekligunler brgl42 Bende şimdi yaptımda test negatif çıktı. Birkaç güne gelmezse yeniden yapacağım. İnşallah gelir. Benimde 3 gün oldu geçeli korunuyorum ama korkuyorum da 2 çocugum var biri yeni 8 aylık emziriyorum. Emzirmeye ve oruca bağlıyorum inşallah öyledir 🤲🤲🤲
zeynepkarakayaa brgl42 evet yeni yüklediginiz resimde yok hormonlardan oluyordur ya ben 5 ay oldu dogum yapalı ilk kez bu ay oldum mesela o da 3 gün sürdü hormonlar ve stres etkiliyor
brgl42 yrnyrn061 aslında yok resimde öyle çıktı tekrar test yaparım eğer ki olmazsam bu ay aşırı stresli dönemdeydim bebeğimin sağlık problemleri vardı buna da veriyorum