Önüne çıkan mutlaka olmuştur afedersiniz lavabodan bile fazla mikrop barındırıyormuş bu sebepten ya hiç oturtmamak ya da dezenfektan ile silmek biraz daha mantıklı. Aynı şekilde kış aylarında evde çocuklarla zaman geçirmek çok zor olduğu için dışarda özel oyun alanlarında yada avmde oyun alanlarında da market arabaları kadar tehlikeli mi bilemem fakat yine ordan çıkınca da elleri ya yıkamak yada kolonya dezenfektan kullanmak önemlidir. Kolonya harici dezenfektan kullanan varsa hangi marka kullanıyorsunuz herkese tavsiye olsun