Spiral taktırmaya gittim ne kadar acırsa acısın dedim. Tam takıldı. Doktor ultrasondan göremedi emin olmak için röntgen çekildi. Ancak spiral kaymış. Doktor dedi hemen geri alacağız yoksa sıkıntı olur ameliyat bile olabilirsin geri çıkarmak için dedi geri aldı spirali. Sana önermiyorum spiral dedi. Neyse doğum kontrol hapına kaldı işim. Siz hangi marka doğum kontrol hapı kullanıyorsunuz.