Kızlar selaam, herkes ek gıda tadım sürecinde yemez diye dert yanarken ben maalesef çok yemek istiyor diye dertliyim 😅 nerdeyse yarım armut yiyor ama hala fazlasını istiyor, daha fazla vermeyince ağlama krizine giriyor çok sinirleniyor. Tokken tadım yaptırmaya başladım ilk ik gün iyiiydi ama şimdi yine ağlıyor. Daha alıştırma sürecinde de çok yedirmek istemiyorum. Başına gelen var mı, nası sakince masadan kalkabiliriz 😞