3 yaşındaki oğlum, özellikle gece uykusuna geçerken ve uykunun ilk birkaç saatinde yoğun şekilde terliyor. İnce-kalın tulumlar, 0.5 TOG veya 1 TOG seçenekleri, atletli veya atletsiz her kombinasyonu denememe rağmen sonuç değişmedi. Gece boyunca 3-4 kez kıyafet ve atlet değiştirmek zorunda kalıyoruz. Geniz eti şüphemiz yok ancak terleyip üzerinde soğuduğu için sık sık hastalanıyor. Son çare olarak merino yünü atlet aldım. Daha önce bu durumu yaşayan ya da merino atlet kullanan var mı? Fikirlerinize ihtiyacım var.