SevgiLina_ Gulsahm bende xiaomi temassiz alindan olcer var memnunm ama 1 derece fazla olcuyorms alindan olanlar. Smdiki aklim olsa kulaktn ates olcer alirdm
Haribo42 Gulsahm valla ben koltuk altından ölçeni aldm braun annemlerde 10 yıldır kullanıyor asla bozulmadı aman dedim bende onu alim:))
almina34 Canım bizimki RENZ hem kulaktan hem vücuddan ölçüyor evin sıcaklığıda ölçüyor küçük tatlı birşey her zaman çantamda çok memnunum 🙏