accountant siz 16 yıl sonra tüm bunları unuturmusunuz.. hele bir de ilk bebeğiniz her duyguyu ilk kez yasiyorsundur … Yani belki unutursun artık herkesin anneliği yaşamasi farklı …
Ve şöyle yazayım moral olsun post sahibinede madem kızım doğdu ve gazlı bir bebekti 1 haftalıktı başladı gaz sancıları 3 ayini doldurduğu gün bitti bu acılar ve krizlerimiz her zaman geceydi saat 23 Te ağlamaya başlardı saat 2 ve 3 e kadar göğsümde sabahı ediyordum … Yukarıda da kızım 4 yasinda iken boşandım yazmistim yani destek hiç yoktu ve boşanma kararı 1gunde alınmaz bu demek oluyor ki her ay atağından kızımın ben tek başıma geçirdim …ne eşten hayır ne de yanımda KV vardı …. Ama KV ve Anneme de asla kızmadım çünkü doğum yaptığımda öyle bir annelik duygusu yükleniyor ya bir kadına öyleydim ….ben yıkarım ..ben yaparım ..kimseye bırakmak istemiyordum … Bebek uyudugunda uyu diyorlardı yorulmuyorum diyordum .. bu kendimi övmek değil … böyleydim ve halada böyleyim .. anne olmak ve çok afedersiniz yukarıda yazılanlardan rahatsızlık duymak yani bende bunlar olmadı 🤷♀️