Balbulutu güzel geçti kuzum şükür. Gece sonunda görümcemin gelini şey dedi bana ahshhshshs tek çocukla fazla yorulmuyorsundur herhalde. Ben 3 çocukla çok zorlanıyorum dedi. Eşim de “e senin anan da kaynanan da yanında, zaten onlar bakıyorlar sen niye zorlanıyorsun” dedi 😂😂😂😂